អ្នកតែងតែលុបឯកសារមួយចំនួនដែលមិនចាំបាច់ចោល។ក៏ប៉ុន្តែពេលយើងលុបវាហើយ វានៅតែមានរក្សាទុកលើកុំព្យូទ័រដ៏ដែលគឺវាស្ថិតនៅក្នុងធុងសំរាម ដូច្នេះយើងត្រូវទៅតាមលុបដល់ធុងសំរាមទៀតទើបអាចលុបវាបានទាំងអស់។ ឥឡូវនេះវាមានវិធីងាយៗពីសំរាប់ឲ្យយើងប្រើក្នុងការលុបឯកសារដោយមិនបាច់ឆ្លងកាត់ធុងសំរាមគឺ
1-ជ្រើសរើសឯកសារដែលចង់លុប រួចចុច Shift+Del
2-Start-Run- type "gpedit.msc"-User Configuration- Administrative Templates-Windows Components-Windows Explorer- រកមើលឯកសារមួយឈ្មោះថា «Do not move deleted files to the Recycle Bin setting» រួច ចុចកណ្តុរស្តាំ យកProperty និងយក EnableយកOK ។
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment